torsdag, maj 18, 2006

Endnu et hit

Et bjerg af Bov, nam nam nam.... Bovbjerg er et dejligt sted.
Ligesom der på grund af toldmure og en idiotisk landbrugsstøtte nede i EU eksisterer smør- og sukkerbjerge, er der i Danmark ved vestkysten et Bovbjerg. Grunden til at der overhovedet eksisterer et bovbjerg i Danmark skyldes to ting. For det første er der omkring 10 millioner svin i Danmark. 10 millioner svin giver rigtigt meget bov. For det andet har kødskandalerne i detailhandelen betydet, at ingen længere køber bov.

Og så er der jo også Trans :D
fantastisk

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey jeg har et par tilføjelser fra min hjemegn og lidt længere væk. Jeg kan anbefale at følge en rute fra Svendborg(det er ikke meningen den skal være sjov) til GL.NYBY, som ligger på Tåsinge. Herfra kører du videre til Langeland og besøger SÆDBALLE, hvorefter du tager færgen til Lolland og besøger BØTØ på Møn.

Henrik Dons Christensen sagde ...

Jeg har haft kig på tåsinge og faldt over byen Stjovl, som jeg straks blev forelsket i...

Jeg må et smut til det sydfynske på et tidspunkt!!!

Anonym sagde ...

...og når du nu her hernede på disse kanter, så tjek også lige Syltemae Ådal mellem Svendborg og Faaborg!